you're sweeter than sugar

Godmorgon!
Vaknade nio imorse, precis som igår. Haha asså jag blir aastrött halv elva, så jag har somnat elva både igår och i förrgår. Fy vilket inte-något-liv jag har. Take me out! Jaja jag får väl hänga på linda nästa helg istället.

Idag är jag barnvakt åt linnea. Jag ska lämna henne på barnens värld på barnkalas, (okej vad är grejen med att A L L A har kalas på barnens värld, så fantasilöst!) Vad mer ska vi göra.. Säkert typ baka eller nåt annat  som gynnar mig. Jag och linnea lever i symbios and i love it.

Igår var det melodifestivalen, och jag tycker jättesynd om shirley clamp eftersom hon kom SIST. Men fett bra att emilia gick vidare, och alcazar va också helt ok.
Jag blev glad för att han killen var assnygg, har glömt vad han hette, det är oväsentligt.
Jag känner mig asseg och skriver bara skit så nu ska jag logga ut och vara lite social mot linnea.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0