Kinakonferens (via internet)

Idag hade jag kinakonferens med min grupp bestående av mig själv, Julia, Linnea och Vendela i skolan. Vi har ett grupparbete i SO där vi är landet Kina (det är typ 7 andra grupper som är samma land) och vi alla får händelser, olika saker som händer ute i världen. Sen ska vi typ fundera ut hur vår lilla kommun i Kina drabbas av den här händelsen. Som till exempel, det som nu har hänt är att oljepriset har stigit och vi ska komma fram till hur det drabbar de företag som finns i våran kommun. Det är rätt kul faktiskt, just nu sitter jag på skype med Julia och Linnea. Tanken var att vi skulle diskutera vårt grupparbete men det har spårat lite ..

Julia: Ska man till exempel olja sina verktyg?
Linnea: Grejen är att jag inte lyssnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0