Long time since!

Hej heej, nu är jag, julia, tillbaka igen. Efter fem dagar i uppsala kommer jag nu igen börja blogga.
Hoppas ni har haft det fett bäst, för det har jag verkligen. Underbara människor, tack tack för allt.
Kom hem typ fem igår, då gick jag raka vägen ner till min säng och dog. Väcktes halv åtta av att
frida (äldsta systern) låg på mig och skrek. Sov ju bara ca en halvtimme på nyårsnatten. Waay,
jag dygnade för typ första gången. Eller a, jag råkade somna till en halvtimme, en timme innan
det skulle bli ett dygn, men WHATEVER! :) :) Sen hade vi våran traditionella nyårsdagsmiddag
hemma hos mamma, bestående av hummer och rostbiff o hasselbackspotatis och såklart massa
chokladfondue tills man typ dör. Klockan tolv, halv ett skjutsade mathias hem mig till pappa och så
la jag mig ett. Irriterande att pappa ringde o väckte mig halv tolv, så jag är fortfarande trött från
veckan och nyår.
Nu sitter jag och äter ostkaka och gröt haha. Ska vara med linda idag, bl a gå till biblioteket, way
party party! Ikväll ska jag lägga mig typ åtta.
Bilder kommer absolut.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0