Mothercookie?

Idag så hade vi lite väl tråkigt i skolan så vi började prata om vad som händer om man är sjuk, har mens, är bortrest - ja you name it - under nationella proven. Alla i hela sverige skriver dem ju samtidigt och man får inte lämna klassrummet under tiden och så vidare. Så det blev en diskussion om det hela. Och helt plötsligt frågade någon av mina kompisar (kommer faktiskt inte ihåg vem det var) (julias edit: hehe det var maggie) vad som händer om livmodern ramlar ut under nationella provet? Alltså jag dog nästan av att jag skrattade så mycket! Haha helsjuk konversation hade vi om det, ni kan inte ens tänka er. Utöver det så har skoldagen varit sjuk seg idag , inget hände. Datorerna har börjat fungera igen men jag har ingen som helst ork att plugga. Jag måste skärpa mig. Efter skolan åkte jag och Daniela till stan och sen helt plötsligt gick tiden hur fort som helst. Och nu sitter jag här.

Imorgon är det fredag och helg! Superskönt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0