New Moon

Utvecklingssamtalet gick jättebra! Johannes hade inget att klaga på. Inget alls. I och för sig så är han ny och jag har haft honom som lärare i en vecka (förra terminen) men endå. Det gick förvånansvärt bra. Efter samtalet som tog en halvtimma åkte jag med mamma och pappa och gick lite ärenden bland annat på media markt och i jakobsberg. Jag (pappa) köpte New Moon vilket är uppföljaren till Twilight boken. Hehe gud vilken tönt jag har blivit. Jag har köpt två böcker och lånat två böcker från biblioteket bara den senaste månaden. De som är från bibblan är i och för sig till skolan .. Men jag  verkligen fastnat för Twilight böckerna, ettan var så sjukt bra. Så nu har jag 594 sidor på engelska att läsa. Haha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0