På begäran av malin ;)

Godmorgon! Vi ska försöka uppdatera oftare. :P
Har precis ätit en trevlig frukost bestående av två rostmackor med philadelfia(?). Egentligen skulle jag vilja ha marmelad på också, men pappa blandade ihop två HELT OLIKA SAKER och kom hem med lemon curd -.-
Till det käka jag yoghurt med några jordgubbar. Gott.

Egentligen skulle jag plugga gärnet igår, men det vart inte särskilt mkt, eftersom sjöstrand och andersson stod o svettades framför mig. Blev lite sur på hela laget dock, för de inte gladde sig åt vinsten utan bara höll på att tjata om att cuba var sämst och det mer var som en träning. Vi ligger nu på +27 i VM, så det är ändå bra.

Idag ska jag plugga asmkt; läsa igenom matteförklaringarna tills jag fattar dem (kanske får ringa moulez om det skiter sig); läsa minst femti sidor i min engelskbok, och läsa två dikter av ms karin boye, SNARK.

Nu ska jag kolla på avsnitten av "in the night garden" ni vet de där gulliga gubbarna jag la in på bild för en tid sen. Äntligen är de färdigtankade!! (till FRA: ja, jag har köpt dem.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0