Slappardag

Dagen har spenderats hemma hos Maggie i Hässelby. Vi såg på någon halvbra film som jag inte kommer ihåg namnet på, åt massor med godis och pratade. När jag skulle gå hem så passade inte bussen från Hässelby med tåget från Spånga så det blev att vänta i en kvart på stationen. Sen när jag kom till Kallhäll upptäckte jag att bussen hem till mig endast går en gång i timman! En gång i timman. Herregud, det är riktigt dåligt av SL. Hade dom tänkt att man skulle vänta i femtio minuter på en buss eller? Som tur var kunde pappa hämta mig och jag kom hem snabbt och säkert. I alla fall, imorgon börjar skolan på riktigt och vi har idrott. Vi får även våra användarnamn och lösenord till kunskapsporten så i veckan ska jag ge gärnet när det gäller skolan.

Men nu blir det middag
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0