Tadaaa

Här är jaag! Tycker det är dags att gaska upp bloggen nu med lite propra inlägg efter alldeles för mycket blaj och bullcrap.
Ok jag ska rumble up mina nyårslöften lite. För jag kommer inte kunna lära mig att spela the promise by michael nyman på piano nomatter how much i want to. Så. Jag har sänkt ribban lite till att lära mig the river flows in you eller vad kinesens låt hette några inlägg nedanför. I hear it's a quite easy song. Får väl sitta o hacka med töntiga youtubetutorials för jag lär ju inte palla köpa noter eller nåt.
Så.
Nyårslöften:
Trivas på mitt gymnasium
Plöja igenom hela agnestigsboken så jag kan noter
 - spela ur pappas franska barn-notbok
  - spela klart bach invention no1
   - spela piano ur amelie poulain
    - spela the river flows in you by the little chinese man yamuri or whatever he's called
Under mildvädersäsongerna jogga tre gånger i veckan, mer eller mindre
Få några armmuskler så jag kan göra minst fem ordentliga armhävningar (inte jucka mot golvet med raka armar)
Be a better person
Inse att "I don't need a man"


men hörni dethär verkar väl rätt rimligt?
bara komma ihåg allt eehhh...

Dela några glädjeämnen:
!Härom veckan lärde jag mig att ordet entusiastisk betyder ungefär "i gud".
!Jag har fått en thing for the library.
!Man blir så glaaaad när någons mobilsamtal bryts när man sitter på tåget. Äntligen bryts därför oljudet från en högljudd extasbrud som tjattrar med sin dryga vän.
!Människor!!! Dra inte in erat bihåleslem i munnen och vidare till halsen och därmed magsäcken. Vi vill inte veta hur mkt du älskar att äta ditt snor.
!Jag tänker nog börja skriva en gymnasieserie här i bloggen. Ni kommer få följa mig i kampen till en skolgång.
!Offentliga toaletter är det absolut vidrigaste som finns. Senast var jag på en på bio. Fricken nasty säger jag bara. Fick kväljningar varje sekund
!Såg Yes man på bio. Människor, SAY MORE YES!
!Hett tips är att sitta på rad fem i salong tre på sergels bio.
!Visste ni att en yeti är ett snömonster? Jag trodde det var nåt i star wars. Sen kom jag på att det hette "Yedi", fast tydligen stavas det 'Jedi'.
!Jes 28:10 ahhahahahhahahah
!Jag satt o kittlade(eller slog eller klämde eller nåt) på jonathan, och han utbrast "SLUTA.. DET ÄR MIN KROPP!" Tyckte han lät som en överfallen tjej och det lät jättekul just då. Nu är det mest hemskt.
!Mitt nya uttryck: ehheelleeeerrrr??




Eran allra käraste,
     - Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0