20:20

Idag är en sån där dag som man bara vill stanna hemma och inte vill att någon ska se en. Men trots det så åkte jag till en stund till stan med Malin. Jag köpte inget alls eftersom att jag har totalt 13 kronor kvar den här månaden, men Malin handlade lite prylar innan vi åkte hem igen. På pendeln, när vi precis skulle gå av, så blev det bråk (?) mellan en tonårskille och en ganska gammal man. Jag och Malin satt bara några meter ifrån men jag tror att det uppstod efter att mannen bett killen att ta ned sina fötter från sätet. Killen blev helt crazy och hoppade på honom, slog honom och allt. Sen när mannen gick av tillsammans med sin fru skrek han bögjävel efter honom. Det är så sjukt respektlöst att göra sånt. Förstår inte vad människor tänker med nu för tiden. I alla fall, bussen till norra stäket gick inte så det blev en lång promenad hem. Jag var på väg att halka hur många gånger som helst ute, det är så himla halt. Nu ska jag göra lite nytta och plugga SO.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0