Monday

Nu har min och julias blogg tydligen förvandlats till en sportblogg (?!) vilket jag tycker att vi ska ändra på så snabbt som möjligt. Får ta ett snack med jules imorgon. Jag menar, jag visste inte ens att det var VM i handboll förens jag läste det på min egen blogg. Jaja. Idag så hände det inte särskilt mycket i skolan. Vi åkte skridskor på idrottslektionen vilket faktiskt var hur kul som helst. Vi hade stafetter och lekar. Nästa vecka blir det ishockey. Resten av dagen var rätt slö, jag hade spanskalektion och min kursgrupp försökte plugga kurs. Det går ju .. super. Efter skolan lyckades jag, Daniela och Cecilia lura med Malin till söder för en fika på string. Jag har aldrig tidigare i mitt liv varit där men det var ju supermysigt. I alla fall visste Malin inte att vi åkte dit för att fira hennes födelsedag så hon blev rätt överraskad om man säger så. Vi gav henne presenter och pratade i massor. Två kanelbullar, kanelte och fem timmar senare begav vi oss hem igen efter en eftermiddag som var hur najs som helst! Ett lyckat födelsedagsfirande blev det. Nu ska jag gå och lägga mig. Puss!

Bjuder på en vacker "dagens-outfit" bild. På skoj dåra.


Amanda: San Francisco tröja från gatustånd där, svarta jeans, strumpor från H&M
Julia: Ärvd tröja, jeans, strumpor från H&M

Haha. Nya modebloggarna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dagen var as bra! tack så mycket <3333

2009-01-20 @ 11:01:56
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0