YBC

Idag har jag som sagt varit på öppet hus på YBC. Jag var där tillsammans med Helen, Rebecca och hennes pappa. Innan jag kom dit hade jag inga förväntningar alls på skolan, verkligen inga alls. Men skolan var hur snygg som helst, och den verkar hur bra som helst. Skolan ligger i en jättestor byggnad där både Rytmus och Vittra också ligger. I byggnaden har dom också ett gym och en restaurang. Det ser faktiskt ut som en arbetsplats, vilket är meningen. Lokalerna är typ en vecka gamla och det är verkligen hur snyggt som helst. Allt var perfekt. Nästan för perfekt. YBC kommer bli mitt andrahandsval, efter Kungstensgymnasiet. Anledningen till det är för att YBC ligger i Sickla och Kungstens på rådmansgatan typ .. Men i alla fall, efter det öppna huset fikade vi och gick lite i Sickla köpcenter (dom har till och med ett köpcenter några meter ifrån! och på andra sidan ligger hammarbybacken) innan vi åkte hem igen. Var hemma vid sex och åt middag. Nu ska jag försöka plugga. Alltså jag har inte kommit igång än! Vad är det här? Tips någon?

Imorgon blire i alla fall skridskor med skolan. Och jag kommer se ut som bambi på hal is.
Ska försöka plugga nu. Puss.

Kommentarer
Postat av: katja

är inte YBC typ på engelska? :) vilka inriktningar finns de. (svara på min blogg ) :* puss

2009-01-19 @ 19:00:39
Postat av: katja

är inte typ YBC engelsk, eller har jag fel? :) vad har de för inriktningar. svara på min blogg! pussar

2009-01-19 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0