burning daylight

Att blogga är egentligen inget kul. Fattar inte varför det är en sådan stor grej faktiskt. Ändå sitter jag och gör det själv nu. Märkligt va? Det handlar om bekräftelse och självkänsla, att känna sig sedd utan att behöva varken visa upp sig eller ta ton. Men jag vet egentligen inte vad jag är ute efter i mitt eget bloggande. Det har bara kommit och flytit på. Skitsamma, varken jag eller ni fick ut något av detta inlägg. Haha det är verkligen svårt att blogga ensam :p
Jag har rensat mina garderober idag, två timmar effektivt arbete tog det. Mycket grejer slängdes. Nästan inget kvar haha. Men sjukt skönt att ha ut skiten och ha ordning! Till och med på golvet i högra garderoben. Där gömde sig massa nostalgi; gosedjur, plancher, nalle puh-väckarklocka/spargris, nalle puh-telefon hahahahha<3, den galna besatta silvriga glitterväskan hahahahahhaha shit va hemskt.

Nu ska jag borsta mitt hår för första gången på länge. Min heldagsknut har orsakat massiva tovor i hårbotten. Ääääckligt och jooobbigt värre.

btw är min karaktär klar höhöhöhö.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0