Emobild

ok langar en till jag lekte sönder. Alltså denna bild är typ från 2007.. illa. Aja ni som har god syn och kan franska kan ju tolka den lätt emotionella slash djupa betydelsen i text o mirror osv hahaha. Typ hej jag citerar moulin rouge á la emo-twist. Okej vad är grejen med mig? Whatever we'll never find out. Klockan är halv ett och julia signar ut.
Okejdå jag säger väl vad det står. Där uppe står det jag är min egen fiende(hahawhatever okej?) och på den ljusa sidan står det liksom "i'm the kid of the revolution" och på andra står det i was the kid of the revolution. Så. :p OKEJ whatever jag är såhär nära på att ite publicera detta inlägg för det blev så flummigt och uffigt men skitsamma skitsamma skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0