Framtida cyklister..?

Jag och Julia åkte till bonäsbadet och åt hennes goda cookies. Sen cyklade vi till Kallhälls centrum, och därefter till kungsängens centrum! Där åt vi varsin piggelin innan vi cyklade hem till Julia där vi lekte Cribs i hennes trädgård eftersom att hon inte hade några hemmanycklar. Sen cyklade vi den långa och jobbiga vägen tillbaka till Stäket och bonäsbadet. Vi badade och badade i det rätt kalla vattnet innan jag gjorde världens upptäckt. Det var en UTTER på stranden! Jag ropade till Julia och kaos utbröt i vattnet. Haha, alla samlades och kollade på uttern innan den simmade in i vassen och försvann. Men det var lite kul det. Sen när vi skulle cykla hem så träffade vi på Danni och Katja. Julia var tvungen att åka hem så jag stannade och pratade en hel del med dom :* Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0