göttans ost!!

(göttans ost är det nya lyckans ost [ursprungligen en bredbar smältost men slangat till lyckost, t ex lyckos' dig!!!])

Mananda gör renspången osäker i hammerparty (haha kollade på en europakarta och det är seriöst typ tredje nordligaste staden) och jag bondar med min äldsta syster frida. Vi va vid stranden idag och sen gick vi på en promenad och sjöng högt o ljudligt och tog episka bilder. Plockade smultron på strå gjorde vi också och en fin blombukett. Nu vankas smultronsockerkaka. Weeey!

Idag har jag:
-Vidareutvecklat min fobi för "gaysnuddande"
-Sjungit nästan hela majas alfabetssånger med frai
-Ramlat i en satans nedförsbacke så jag grät och kände mig patetisk
-Kissat på mig av skratt
-Lyckats hamna i framsätet i farsans bil och frida satt bak!! (älskar att hennes ägande "vem har längst ben!!" inte funkar längre, nu när jag är.. längre!)

Love is my drug and over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0