Hakar på

Jag blir så himla glad när jag läser amandas inlägg om allsången :D Ett stoooort leende sprider sig i mitt ansikte och minnen sprudlar. Åh det var jätteeebra på alllsång :) :) <3

Det jag har ätit idag är inte okej någonstans.
Frukost: Tre plättar (höhö gamla äckliga som jag var för hungrig för att slänga) och lite chokladpudding
Lunch: ett äpple
Mellis: ett digestivekex (+ cola några timmar senare)
Middag: tacobröd med kött o ost, en kvart senare ett till bröd med bara ost, dvs quesadillas.
TYP NIGHTSNACK: SOCKERKAKSSMET MED COLA.


Det jag har ätit idag, gott folk, borde INGEN äta. Fy vad äckligt och det blir ju verkligen inte bättre av att se det såhär. Nu har jag skrivit ALLT och inte censurerat det pinsamma. Juste, missade två chokladbitar. Och precis när jag vaknade åt jag lite choklad. Fy vad äckligt detta är inte okej detta är äckligt som fasen. hahahaha usch varför berättar jag ens detta?

Fortfarande kär i mattias edlund trots hans två barn o hund! SKål på den! PUSS GODNATT!
(ensam hemma party party)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0