How many days will it take for you to understand

Hej heej! Sitter och tittar på en blå himmel. Ser inte ett moln. Inte ETT. Gött värre känns det!
Om en timme typ ska jag dra ner till josefin och ha mys. We like this! Har inte träffat henne och therese på två evigheter (okej några veckor sedan men aldrig seriöst liksom. Tre år sen vi gick i samma klass nåt sånt eller?)
Funderar på att dra till upsale snart.. Men det är så mycket i vägen hela tiden. Kommer typ inte träffa isabell på flera månader. Fett dåligt.

[okej pga ett sms jag just fick, det va bara helt random, men jag inser att jag har typ psykiska problem och drar mig för planer som jag måste antingen känna mig obekväm med eller anstränga mig eller nånting. Jag vet inte men shit. Måste nog bena ur hela mitt inre. Lär ju vara typ handikappad inombords eller nånting.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0