Juli

Ojojojojoj vad längesen det var jag skrev något här. Nu blir det uppdatering! Sen sist jag skrev har jag hunnit med en hel del. I söndags var jag ute med Dannis båt (och henne dåra). I måndags badade jag med Maggie (som nu flyttat till götet och 50 mil härifrån..) och Danni i min pool. Spelade guitar hero gjorde vi också. I tisdags var jag i stan med Danni och shoppade. I onsdags var jag med familjen  på fjäderholmarna i skärgården och på kvällen var jag med Malin. Vi satt vid vattnet och såg solen gå ner, och därefter trallade vi runt i hela Stäket. Vi hittade en pytteliten kundvagn som vi hade väldigt roligt med, och sen träffade vi på Cess. Idag har jag umgåtts med Julia i den kokheta staden, men det var lika trevligt som alltid. Och det är allt jag hunnit med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0