Julia är hemma.

Änttttlliiigen fy vad ni har saknat mig heeelt siiick jaoo!:O  (:
Lyssnar på john me och älskar stäket. ÄLSKAR att va hemma.
Inatt sov vi på nåt nice hotell som va typ ett golf resort grej så alla gick runt o va äkta dryga o bratiga och typ jag palla inte.. Men frukosten va god och utsikten var delikat.
 Som amanda skrev blir det skansen imorgon  ->gött värre.
Som hon skrev drar vi in typ halv ett istället, eftersom vi ändå ska stå och inte behöver ockupera en bänk kl nio. Sweet! Alexander är ju väldigt gullig (men hallåå inte mätbar med världens snyggaste hahaha)v

Nu blir det pannkakor typ. Men världens bästa john får sjunga i bakgrunden!


Behöver jag ens säga att jag älskar denna man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0