måste skriva av mig i bitterhet

Milow. Killen som sitter på en stol och spelat ett lamt arr till "ayo technology" och sjunger i masken/näsan och låter som the Nanny. Han har gjort sig ett namn av att spela ett LAMT ARR TILL EN DÅLIG LÅT OCH SJUNGER SOM FRAN FINE. Detta förstår inte jag. Sen har han några halvnakna tjejer som dansar i slow motion och genast är han störst i världen. Han är inte ens bra? Han har inte presterat nån hitlåt? Han spelar ett lamt slagkomp på en ful gitarr och sjunger nasalt som fan. Snälla. STÖTTA INTE MANNEN!!!!!
Jag kan också spela lamt och sjunga i näsan. Vill jag det? Kanske - om man får flera miljoner lyssnare av det. ELLER??
sinnessick.
Godnatt! :) <3333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0