Varför jag och mattias edlund är ödet:

-jag (och amanda) var dom enda som skrek när han kom in på allsång - dvs we loved him first höh
-hans dryga framförhållning (övningsanvänder ett nytt ord, kan vara missbrukat i detta sammanhang) vägde inte hälften av hans sångröst och utseende så det göööör inget att han inte dansar.
-för några dagar sedan så bombade jag fisheye-lomography's. Motorhomes albumomslag är taget med fisheye och alla bilder som finns på dom är typ också det.
-han pratar jönköping/göteborgska - dvs typ mr dreamyyyyhhh
-hans cover omvände mig till en patetisk fjolla som grät under hela framträdandet.
-jag ryser när jag tittar på honom.
-han är inte divig, utan tar seden dit han kommer och han ser sig inte själv som het eller cool typ.



så lilla listan om varför vi inte är ödet
-vi föddes inte under samma dicennium..
-han har familj, mer eller mindre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0