Riktig jäkla bonnbränna!

Ohyes! Har pressat ett par timmar hos linda, dum som man är hade man shorts på sig, så nu har jag fått en rejäl bondbränna ;) så himla jag. kräk. MEN! Jag har fått färg faktiskt, såg jag nu när jag kom hem! :):) lite rödblommig sådär. Blir nog snyggt brunt om gud får bestämma. Gött mos!


Har gjort en upptäckt idag!! (ok varje gång jag skriver ordet upptäckt så är jag tveksam om stavningen för båda ser så hiimla fula ut)
Jag är så SMART!!! vet ni!! Brittan spears har ju en låt som heter if you seek amy., och the script har en som h eter if you see Kay, bright som man är har jag kommit på att det är nån slags täckmantel för bokstaveringen F-U-C-K!!!!! OMG :D if=F, you=U, see=C, Kay=K respektive brittans if you seeKAMY= K me. FUCK ME! :D shit jag är asstolt över min upptäckt(?!) så copyright på den hahaha

Kommentarer
Postat av: julie

you have waaaaay too much spare time

2009-06-22 @ 20:38:00
Postat av: Caroline

Hehe, du är nog tyvärr inte den enda som har kommmit på det :P

2009-06-22 @ 21:47:10
URL: http://carolajne.webblogg.se/
Postat av: fanny

oj du är ju bara ett enda halvår efter alla andra :ooooooo if you seek amy är censurerad där (den heter if you see amy istället) eftersom det blir f-u-c-k-m-e

2009-06-23 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0