Can't help to long..

..for summer 2009 !
Shit jag har nog aldrig varit såhär pepp på sommaren! Eller, inte för att jag ser fram emot något särskilt, men inför varje sommar har man en ny chans. Ny chans att verkligen jobba på brännan, att fylla ca 10 veckor med äventyr, frossa i glass och sommarlätta kläder, sitta i parker och dricka ice cappuccinos!! Imorgon ska jag nog ta omvägen förbi nån hälsoaffär och köpa betakaroten-kapslar (typ medicin som gör att man blir tåligare mot UVstrålar och får en snyggare jämnare färg som håller typ aslänge (bra för mig som får soleksem..)) och börja knarka dem. Sen så börjar vax-säsongen också, ifall man vaxar vill säga. Man måste ju börja vaxa, t ex benen, nu - för att kunna göra det var fjärde vecka så att det knappt växer i sommar! Fast som vanligt vet jag att jag kommer banga av smärtan. Synd att min smärttröskel är så sjukt låg, men det är väl bättre att kroppen fungerar som den ska..

Vad ska man ha för bikini i år då? Hmm, ja jag har inte satt mig in i att googla en massa olika fashionweek-artiklar, men jag har läst att det ska vara "one shoulder"-bikinis/baddräkter och "cut-away"-swimwear. Vad nu det kan betyda. Slänger in lite bilder på det.
one shoulder fashion bikini trend 2009
2009 Bikini Trends

Victoria's secret's badkläder är assnygga. Titta in och inspireras.


Kommer faktiskt leta upp bästa soltipsen till er, kära läsare, sen. Lägger upp kanske ikväll eller imorgon. Kul, nu har ni nåt att se fram emot! Missa inte.
Shit vad bloggen blev seriös nu då! :)
Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0