Friday i'm in love

Känner att det var ett tag sen jag skrev någonting vettigt här, så nu passar jag på. I tisdags var jag på söder efter skolan med Malin och köpte en fin blommig sjal på indiska :) Såg även Josefin Crafoord, ni vet programledaren i vakna med the voice, när vi var på väg till en liten affär där på söder. Annars så har väll inte sådär jättemycket hänt. Jag har haft tre nationella prov på tre dagar; uppsats i engelska i onsdags, muntligt i matte igår och muntligt i engelska idag. Alla tre prov har gått hyffsat bra och jag känner mig faktiskt väldigt nöjd med min prestation. Det är skönt att engelskan är över i alla fall. Efter skolan idag åkte jag till stan med Daniela och köpte en jacka. Sen klippte hon sig och blev jättefin. Har hunnit äta middag sen jag kom hem och just nu sitter jag och kollar på let's dance (final ju!). Vet att alla hatar det, men jag älskar det.

Puss

Kommentarer
Postat av: katja

är den svart? den där blommiga sjalen? har en likadan såfall :) du kanske såg den i tisdags! :D

2009-03-28 @ 00:01:32
Postat av: vendily

Kämpa på du för din kärlek för Let's Dance! :D <3

2009-03-28 @ 01:03:09
Postat av: amanda

katja, nej min är begie :) du såg den i onsdags eller torsdags! hehe :D



vendela haha jag kämpar <3

2009-03-28 @ 13:15:47
URL: http://amjuhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0