googlade på dikt

för jag behövde en att analysera. Nån som inte är så äckligt djup och konstig. Nån som inte är av karin boye.
Detta kom fram:


 950228 SÖNDAG ELLER MÅNDAG Författare: Bosse Hall

Det är något jag ej förstår
Varför jag så ont har uti mitt hår
Mitt huvud är ett öppet sår
Jag tänker så gott jag nu förmår
Va fan gjorde jag i går
Kroppen känns som om den blivit dragen
Genom ett taggbusksnår
Men i och för sig det kunde ju hänt i förgår
Tittar bredvid efter rester med stora lår
Längtar efter en kvinna, börjar bli svår
En viss del av min sargade lekamen rakt ut står
Det är något som jag mycket väl förstår.




Snälla.. Okunskapen är så stor i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0