Is one with nature

Det är så trevligt att jag seriöst bor på landet. Utanför mitt fönstret har vi en rådjursfamilj. Idag är bara mamman o pappan här. Göllit. Fotade lite, kan hända att jag någon gång slänger upp en bild. Men man får inte glömma att rådjur inte bara är gulliga och har en vit ulligulli rumpa, nä för de kommer upp på våran tomt, äter våra blommor och kastar av sig sina förbannade loppor och sånt, så tussi lär ju få en massa nu.



När jag var påklädd o klar  kom jag på att vi faktiskt har sovmorgon varje fredag. Men, jag har en BRA dag idag !! :D Blev klar med svenskan igår, så idag ska jag försöka redovisa. Börjar komma ikapp nu hehe. Var oförskämt pigg och glad när jag vaknade. Och inget ska förstöra min dag! :)
Pussokram!


Capreolus capreolus - rådjur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0