metro music challenge

asså förlåt fyra gånger för så korta och värdelösa inlägg, men jag måste få skita av mig :)
kollade metro music challenge, som var 2008 en typ musik/band-tävling där vinnaren blev signad tror jag. i alla fall så tittade jag lite på juryns top tjugo, och det var banne mig visst inte bara ett gäng som jag indirekt känner (läs min systers kompisar), utan TRE band på top tjugo-listan. Det var helt sjukt faktiskt. Väldigt coolt att jag indirekt (och i ett fall faktiskt direkt) känner så otroligt bästa människor. Hur som helst upptäckte jag också att ett rockband som kom typ tia har gjort låten som jag trodde jag lyssnade på för tio år sen för den lät så bekant typ, men den är tydligen sprillans ny och unsigned typ och jag hade aldrig hört den fast jag sjöng med första gången jag hörde den på spotify (som hihih fortfarande inte har spelat reklam!!!!!!!) märkligt märkligt, lär ju vara musikkapande igen.

nu ska jag återgå till mitt äckliga pluggande. längtar jääääääääättemycket till skolan imorgon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111ettettettett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0