omedvetet

hahahhahahha
vi åt spenatsoppa
tydligen skulle man ha ägg och prinskorv i (wtf men aja?)
Och så hällde jag upp soppa
Sen skulle jag lägga två ägghalvor och en korv som en gubbe eftersom jag är lite barnslig
Och så blev det såhär:

ägg      ägg
        k
        o
        r
        v


Hahahahhahah fort som attan rörde jag bort könsorganet jag råkade göra.
Tankarna gick till farbror frej.

hittar ingen film.. men ni vet han tog ju en gång
"två apelsiner och en banan, så har vi gjort ett könsorgan"

jaja. Nu ska jag städa min humor lite och förbereda "veckans nyheter" som jag ska presentera imorgon i skolan. Hå hej me farbror frej!


Kommentarer
Postat av: DanieLa

hahah julia, jag älskar din humor :D <3

2009-03-09 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0