Poetry & Aeroplanes

Igår var det första skoldagen efter lovet och det hände ingenting alls som är värt att nämna, förutom att det planeras en eventuell spanienresa med spanskan. Sjukt kul om det blir av, Mallis är destinationen som det pratas om. I alla fall så begav jag mig till String efter skolan med bästa tjejerna. Alltid lika trevligt. Idag så har jag nästan bara haft bild i skolan, och för en gångs skull går det rätt bra. Efter skolan var jag med Daniela och vi töntade oss, på riktigt. Haha bara danni som fattar.

Och juste! Jag har "skaffat" spotify.

Och juste igen! Imorgon blir det kungsberget med skolan. Yeah.

Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline Werne

Du vet inte hur många gånger jag har gått in för att kolla om du har skrivit och hur besviken jag blir varje gång?

Btw mina biljetter är hämtade och klara... Så vi ses om en månad exakt minus en timme..



för att komma in på min blogg...

blogg

california

2009-03-03 @ 19:25:46
URL: http://werne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0