Rabies var det här!

Godmorgon! Solen lyser underbart, himlen är klarblå och inga moln i sikte. Jäklig otur att jag är sjuk och inte kan njuta av a little piece of heaven. Men men, så är det ibland. Får titta ut på knoppbristningen från min säng. Det kan typ vara halsfluss, men dr anders svarar inte på mitt sms :<
Funderar på att gå upp till centrum och köpa mjölk och posta fridas sjal. Men å andra sidan, nä.. Eller?
Måste erkänna att det äger att vara sjuk så länge man inte mår DUNDERDÅLIGT. Men usch det suger att ha ont i halsen och om det är halsfluss blir det ingen helg för mig :(

Igår red jag på jim. Det gick väl helt ok måste jag säga, men han är ganska dryg att rida på många sätt. Han får typ panik om man kräver nåt av honom. Eller inte panik som yttrar sig, men han blir spänd som bara den och det går typ inte att öka honom -.- Svarar varken på skänkel eller pisk. Men men, det är en konst att rida.

Smittopuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0