Sådärja

Jag måste nog vara den sämsta bloggerskan i världen, men jag har verkligen inte tid att sätta mig ned och skriva här. Senaste uppdateringen från mig var nog i måndags och sen dess har det faktiskt hänt en hel del. Igår hade vi temadag i skolan. Vi lyssnade i en och en halv timme på en gubbe som pratade om internet och alla dess risker med mera. Sen gick vi tillbaka till skolan och hade olika rollspel. Jag, Matilda, Daniela och Fanny var i en grupp och vi hade fått ett "dilemma". Dilemmat var att Daniela skulle be Fanny gömma en kniv, och Matilda som såg det skvallrade på rektorn (mig) och då skulle vi se vad som hände sen. Det var massa smågrupper och fanns totalt sex olika dilemman. Var faktiskt asroligt att se andras pjäser eller vad man kallar det för, skrattade hur mycket som helst. Även fast det inte var lika kul att spela upp inför 25 (?) personer från alla möjliga klasser. Jaja. Efter skolan var jag i stan med Fanny och Daniela ett tag, innan det lagades mat inför hemkunskapen på kvällen med Danni och Malin. Blev rätt misslyckat. Idag då började dagen med ett oförberett No prov som vår lärare rättade under dagen, rekordsnabbt! Jag fick även reda på att jag får minst VG i NO denna termin vilket känns underbart. Under dagen har vi även haft hemkunskap och det blev betydligt mycket bättre idag. Dock har vi inte ätit det ännu, det ska vi göra imorgon. Efter skolan var jag med Danni och vi övade inför vårt motionspass vi ska hålla på måndag! Vi har dom absolut bästa låtarna. Hehe. Ja, det var väll allt jag hade. Ingen lär ju orka läsa, men nu har jag åtminstånde uppdaterat er.

Puss


Kommentarer
Postat av: flickan som gömmer kniven

hahha pjäsen ägde, ladda upp på facebook! :D

2009-03-19 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0