Andas ut

fju!
Har googlat på kungstens (ja jag är tönt men jag vill ju veta om skolan jag ska gå på är så bra som jag hoppas.)
Hittade några nya bloggar idag, och de verkade ju nice och så. Fast det är nästan bara människor som går foto. aja. Läste en blogg som va live from brighton dit typ ettorna åker på våren. Verkar mycket mera nice än jag befarat. Man bor två och två i familjen så tack gud för det. De gör massa nice saker, typ shoppar och det är tydligen väldigt vackert i brighton. Awesomeness.
Och så hittade jag en recension:

2009-01-02, kl 19:28, om Kungstensgymnasiet
Kungstensgymnasiet är bland det bästa som har hänt mig,
inte bara för den otroligt fina miljön, den goda maten eller de
superduktiga lärarna, utan för den gemenskap som lätt bildas här.
Ingen skola kan möjligtvis slå KSG, vem som helst kan känna sig hemma här. Betyg: 5/5


TACK. TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0