ASSÅ ÅÅÅH JAG ÄLSKAR LOUISE!

Jag skrev:
Från: Julia
Skickat: den 28 maj 2009 19:12
Till:  Louise
Ämne: SV: Jag 8 ligger i EDS

asså louise jag ska till mormor imorgon och köpa balklänning, kan inte jag få gå typ vid tolv så vi hinner spana på fredagen också? snääällaaa snälla rara söta looboooo!! Jag är helt klar med aallllltt juu och jag kan skriva min reflektion ikväll!

Louise svarade:

Julia, Julia, ack och ve. Hur kan du be mig om detta? Du är så ärlig att jag blir gråtfärdig. Om du gjorde som många andra skulle du bara skolka. Men du är ju Julia. För att lösa detta smidigt säger vi att dina föräldrar ansökt om ledigt för dig imorgon from kl 12. Om någon kompis undrar har du alltså begärt ledigt enligt konstens alla regler. Lovar du att rapportera till mig hur inköpet gick? Jag ska kanske för sakens skull berätta för din kloka pappa att du går kl 12?
 

Hon är bääääääääääääääääääääääääääst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0