Föööööööör, visste du att?

Den här bloggen har verkligen börjat spåra. Men så är det med mig och Julia.
I skolan sjunger vi låtar från Disney och High School Musical fullt seriöst. Favoritlåten är Stick to the status quo från HSM 1. Vi är fixerade av mat, och allt som handlar om mat. Jag tror i och för sig att jag är lite mer fixerad än Julia, känns som om jag äter hela tiden. Vi pratar kodspråk och förstår varandra med blickar, och ofta tänker vi samma sak (vid somliga tillfällen i alla fall). Vid luncherna i skolan kan vi prata i flera minuter om våra småsyskon. Vi gillar att härma Centralskolan och använder ofta "Visste du att?". Prata skånska gör vi också. Vi smsar varandra när vi sitter bredvid varandra, eller står en meter ifrån varandra. Varje onsdag mellan klockan 21.00 och 22.00 har vi en sms-konversation om Grey's Anatomy. Vi är faktiskt lite som Cristina och Merdith i Grey's Anatomy. Båda pratar, ingen lyssnar. Fast så är det bara ibland.. Haha. Vi har nästan samma humor, och rätt lika åsikter om mycket. Vi är varandras pluggcoacher, och jag vet inte hur jag ska klara mig utan Julia i gymnasiet om vi båda inte kommer in på Kungstens.

Kommentarer
Postat av: julia

Hahaha i början skrattade jag massa men när jag kom till sista raden kom det banne mig en tår i ögonvrån. Fan va fint amanda! <3

2009-05-14 @ 15:42:48
Postat av: Fanny

Sv; linnet kostade ca 80 kr :) sjukt billigt!

kram.

2009-05-14 @ 16:08:51
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0