Kort om orienteringen

Det gick väl jättebra! Jag och amanda fick mvg på båda banorna (med två minuters marginal på första banan - oh my god) och med typ tio minuters råge på andra. Katja och Fanny = räddarna i nöden. Varken jag eller amanda hade pallat kuta sådär om inte ni varit med och stressat oss. Yay!
Visiterade min kropp innan jag tog den efterlängtade duschen (vad är grejen med att typ 5 liter pollen har blåst in genom ventileringstyget på skorna så mina fötter va helt gula och smuliga?? NÄSTY!) och jag har typ tre rivmärken på axeln, ett typ emoärr på handleden, och en stor reva på låret. Dessutom är insidan av foten (det som är inåt, mot motsatta foten) typ sulan där uppe på kanten är helt bränd typ, och hälarna med. Märkligt. Förövrigt är kroppen mörbultad och jag kommer förmodligen inte kunna gå imorgon. Redigt!

Nu måste jag bli klar med engelskaberättelsen. Alarmet ringde för en halvtimme sen och hotade mig om att plugga inför mitt viktigaste matteprov förutom nationella. På måndag 09:00 smäller det!! Hoppas jag kan diciplinera mig tillräckligt för att få in alla kunskaper i hjärnan. SÅ TRÖTT PÅ KUNSKAP, LÄNGTAR EFTER SOMMARLOVET. Tänk om jag får mvg på detta prov - då kanske jag höjer mig i matte (det skulle vara helt amazing, men onödigt, men ändå.)

Det hemskaste just nu är när Thomas di Leva börjar prata på min spotify.
"Hhhheeeeyy" *nasal voice*
äckligt.

*puuss*

Kommentarer
Postat av: fanny

aaw sluta ni hade ju klarat det ändå :*

2009-05-17 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0