Läs nedifrån och upp. Jag älskar oss.

Från: Julia
Skickat:  den 28 maj 2009 17:30
Till: Louise

pfhs
Från: Louise
Skickat: den 28 maj 2009 10:03
Till: Julia
Ämne: SV: Jag 8 ligger i EDS

He he, jag har inget nr på Eniro eller Hitta. Du får BEEEE om det.
Från:  Julia
Skickat: den 27 maj 2009 22:36
Till: Louise
Ämne: SV: Jag 8 ligger i EDS

självklart louise, jag ska hacka fram ditt mobilnummer också så jag kan hålla koll på DIG
Från: Louise
Skickat: den 27 maj 2009 18:54
Till: Julia
Ämne: SV: Jag 8 ligger i EDS

Men min lilla JulleBulle, jag kommer ju självklart aldrig glömma dig. Du får maila sedan från din nya skoladress i höst så att jag har lite koll på dig.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0