one uf us misread

är så sick of moral. Moral på kursen, moral på engelskan, på allt detta måste man vara moralisk mitt i livet också. boooy..
Tittar ut genom fönstret och långt borta i högt gräs spexar min katt runt med nån lövhög. - katt, få inte loppor och löss or else..

Svininfluensan har kommit till sthlm nu. Som pest ju. Eller kolera. Pest eller kolera. Det är frågan.
Should I take that risk or just smile?


shit min katt är äkta schtekarn
önskar hon inte va så kamerarädd.

gött mos är att jag inte har några förpliktelser på fredag, så vi får se om jag ens drar till skolan.
Idag på PHsamtalet snackade jag och louise kärlek. Hon klandrar ridningen. Jag skulle inte slutat på handboll, sa jag. Nä, sa hon. När jag får en dotter ska hon gå på handboll. Och fotboll. Jag ska stå på läktarn och skrika mig hes som alla andra patetiska men oh så underbara curlingföräldrar. Där ska killarna flockas kring henne och my ass att hon ska vara singel hela tonåren.

udda inlägg.
udda bild kommer här


Kommentarer
Postat av: amanda

vi har spanska kp och egentligen redovisning

2009-05-06 @ 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0