Scarred for life

Tycker inte att förra inlägget stämmer helt men whatever. Skoldagen idag har bestått av filosofi, väldigt mycket lunch, talskrivande, balkomitté och SKRÄCK på svenskan. På balmötet bestämdes det lite roliga grejer, en av dom var att jag och Jules ska åka med rektorn till stället vi ska vara på på onsdag! Vi får alltså vara dom allra första eleverna som ser skolan vi ska vara på. Lite ballt sådära :) På svenskan såg vi på snuttar från filmer. Den längsta snutten (kändes som en evighet) var från filmen Carrie. Så jäkla läskig. Jag tror att johannes ville döda oss. Se den inte. Fyfan, jag kommer inte kunna sova ikväll. Är such a pussy. Men ärligt, gud. Kan inte beskriva med ord hur äcklad jag är. Och hur rädd jag är. Ska se på mamma mia för att komma på andra tankar. Och plugga.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0