Stanna världen en stund

Har legat ute i hammocken några timmar, pluggat matte och njutit av livet. Det är verkligen på sommaren/våren man njuter. Är det bara mig det är svårt för, att riktigt njuta av livet när snön faller över allt och övervinner sommarens rester? Nja, jag tycker sommaren vinner gaaanska hårt. Just nu 19 *C i skuggan och min katt är jättesmutsig. Grisig som hon är bökar hon ju i jorden när solen steker så underbart. I like. Har fått märken från bikinin nu. Underbart. Då är jag inte albino utan pigment trots allt.

Det bästa av allt är dock att igår gjorde jag en cheesecake som vi ska nedbryta i smaklökarna i munnen. Det blir foodgasm ikväll. Mormor är snart här också. Jag och hon ska åka in till matteus där linnea har sin musikal. Musikalen om katter, så himla sött. Har målat hennes face så hon ser ut som en riktig liten pussykitten. Mathias och Fanny kommer också dit, roligt o trevligt.
Jag lovar att detta är himlen. Visste väl att det fanns.
Livet leker så hårt.

I den härliga vårsolens glans. Men det är nästan lite försent att lyssna på den nu. Det är faktiskt sommar. Sommar. Fotade en nyckelpiga idag. Det var svårt att få en bra bild eftersom solen bländade mig. Skulle nu kunna skriva en uppsats om bloggesse:s kvalitét, men nä - det är sommar. Ååh! Sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0