Billie jean is not my lover

Hemma från bion nu, har ju sett this is it med linda o therese :) Den var bra, man fick verkligen känsla för hur mj var i sin "vardag" och den förberedda showen var helt fricken fantastisk, sjukt synd att han dog men what are u gonna do

Ylva fyller 16 år i.. dag! kanske ska dit i'kväll' (asså imorn då) och fira med dom fast jag får se eftersom jag ska upp så tidigt o jobba. Suxx! Man blir helt handi av jobbet.. Men det är ju fett värt och det är bara drygt en månad kvar innan dom flyttar o jag måste sluta. Då ska jag ha massa tid över till mina vänner haha

Nu ska jag väl sova så jag får nåt gjort imorn. Måste göra dumma historian. Typ analysera amerikanska o franska revolutionen. Det blir nog skitkul då jag älskar 17-1800talet! Dock ska jag också skriva om sverige under samma period och vad bestod det av, typ digerdöden svält och gustav vasa? LAME HISTORIA VI HAR SVERIGE! Frihet jämlikhet o broderskap säger jag bara

Bisousx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0