red faces against the wall

Idag har jag haft spanska svenska och mentorstid, det va väl en rätt bra dag. Men när jag vaknade imorse kände jag bara liksom "nej." Det skulle bli en dålig dag. Diarré (asså förlåt hahahaha men det är ändå bara rebecka fr skolan som läser bloggen så det är lugnt<3) hade samma intuition. Dock blev det en rätt bra dag (haha tji fick hon.). Efter skolan mötte jag emelie och vi drog o fikade. Jag har typ inte träffat NÅN sen i somras!! asså jag har knappt träffat cecilia o danni sen vi slutade nian och vi bor liksom nästan grannar. Det är inte okej. Det är rätt dåligt. FEKKE?

Hur som. Efter fikat med emelie drog jag snabbt hem (och till min förskräckelse kollektivåkte jag med christer som har börjat göra pruttljud med munnen och har skrotat sin gitarr) innan ridningen. Pga mina bad feelings trodde jag att ajg skulle få rida nån monsterhäst men jag fick välja mellan dona atlantica och svenne och det var ju solklart att jag ksulle rida svenne. Fast nu känns det lite besvärande för min mentor heter svenne men ja ja ja ja. Hade graman och vi va inte så jättemånga, det va jäkligt skönt. Gick faktiskt riktigt bra. Hade lite skänkelvikningar (asså det kallas väl fan ändå öppna/sluta när man är på rakspår? ELLER?) och framdelsvändningar och svenne va fin o lyhörd.

Ambivalent är dagens ord och jag är sjukt kissnödig och dessutom blir min hosta INTE bättre. Blir inte förvånad om jag börjar hosta blod pga sönderhostade luftrör/strupar osv

Hahahhahahaha idag har vi läst sexnoveller i skolan. En sjukt äcklig som ger en vidriga bilder. Googla allan tuggummi läppar.

SHITTANS va långt. Det är bra egentligen med långa inlägg. Men det är ingen som läser dom. Det är problemet. Haha, eller läste du?
puss

Kommentarer
Postat av: amanda

jag läste haha :D

2009-11-04 @ 11:54:18
URL: http://amjuhero.blogg.se/
Postat av: Josse

jag läste också men det känns liksom lite bortkastad tid hahahaha ;) skoja puss

2009-11-05 @ 11:56:49
URL: http://finas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0