It's kinda complicated but i never learned your code

Sitter här och måste börja plugga.
Kom hem typ två från matilda, vi hade filmkväll/tjejnatt. Det var jäkligt nice, men jag sov typ 4 timmar i natt o det va mindre nice. Jag har världens bästa kompisar <3

Det är stört fucking kallt för pappa har stängt av värmen (bara för att utetemperaturen steg med EN GRAD) och jag vet inte hur man sätter på den igen. Och han är inte hemma alltså. Så nu sitter jag i min stickade tunika jag fick av mormor för nåt år sen och den är iaf mysig men man behöver ju fan nästan vantar här. Inte okej alls.
Spanska, internationell ekonomi och kommunpolitik. Vart fan ska jag börja och hur ska jag hinna? Jag har sämst pluggdiciplin och kommer inte klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0