Jag trivs bäst i öppna landskap

fattar inte varför alla töntiga miljömänniskor klagar på öppna landskap, det är ju jättefint med stora fält med kossor o hästar på

Nu är jag på bussen till mormor, fuck yeah swebus har internet på bussen. gött as hell.
Lyssnar på regina spektor och njuter av att det är så jäkla vackert, solen håller snart på att gå ner längst bort framför vägens horisont. Det är sån där michelangelo-himmel. Det är babymjukblå himmel med grågyllene nästan lite beige-rosa-persikofärgade inslag moln. Ska  leta bild..
okej jag hitta ingen bra på internet så jag lägger upp en från digitalkameran..

okej här va visst inlägget, hade hamnat som utkast (se förra inläggets damp)
haha skitsamma hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0