Save me from being confused

Oj, här var det dött från min sida. Men jag har seriöst ingenting vettigt att skriva om. Veckan har gått hur fort som helst och jag kommer knappt ihåg vad jag gjort. Jag har träffat Julia (x2) och Malin (x2), hämtat Gustav från skolan och bara tagit det lugnt. Mer än så kommer jag inte ihåg. Idag är det i alla fall Fredag, snart lördag. Har umgåts med Malin under kvällen, och så lär det bli imorgon på dagen med. Tänkte väl mest säga att jag lever, och juste - jag ska på jobbintervju på måndag. Herremingud vad jag är nervös. 
PUSS

Kommentarer
Postat av: bra låt från cessan

http://open.spotify.com/track/4xEPVHiIpSVXrQYfMViux3

2009-10-10 @ 17:38:47
Postat av: Malin

VA MED MIG NÅGON DAG I VECKAN! KOM HIT OCH PLUGGA MED MIG!

2009-10-11 @ 18:26:56
Postat av: Amanda

JAAAAAA <3

2009-10-12 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0