Vintertid

Igår åkte jag itll stan för att köpa skor och terra amanda. ahhahahah jag kunde inte hålla mig för skratt när ajg stod i hennes kö. Men hon va jätteduktig och trevlig mot alla andra så dom gillar henne nog där borta!
Hittade inga skor i min storlek så jag får kirra det när jag åker till mormor eller åka till jakan o skaffa dom.
Kan göra som amanda o lägga upp min lilla lovplan här.
Ska dra till jobbet strax, ciao ciao
Måndag: Jobba
Tisdag: Slappa, rida
Onsdag: Åka till mormor
Torsdag: mormor
Fredag: mormor
Lördag: Jobba
Söndag: Jobba

Ja som ni ser va är jag jäkligt flitig denna vecka, och det ska bli tjockt nice 25 november, då blir jag stört rik.
Imorgon kommer lönen också, gött.

Snart tar dom bort ronny (veteranhäst i stallet) så jag får väl ta med kameran på tisdag och pussa lite extra på honom, gubben.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0