Den som dör får se

En av de bästa grejerna med Mac måste ju vara kameran!

Snart har en vecka med lektioner gått, och det är sjukt hur tiden går fort! Jag kan inte påstå att jag är särskilt duktig på att uppdatera här, men så blir det när man har mycket annat att göra. Veckan har bestått av läxor, shopping, kvarstannande i skolan (frivilligt!) och idag slutade vi så sent som 15:40. Annars då? Det är väldigt skönt att det äntligen är helg! Imorgon skulle jag egentligen på kräftskiva hemma hos Amanda men pga sjukdomar så ställdes det in. Istället blir det grillande i Järla med folk från skolan, får se hur det blir! Jag, Rebecca och Helen ska i alla fall dit. Och på lördag ska jag träffa Malin (?) och vad som händer på kvällen får vi se. Sen ska jag träffa Daniela också. Och plugga.. Haha, busy woman! Nä nu måste jag fortsätta på hemsidan vi ska göra i skolan, ha det toppen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0