LALALALALA

Har försökt läsa animal farm i o m att vi har läskig engelsklektion imorgon och boken skulle vara utläst för nån vecka sen. Kollade på filmen, clueless. Vad är ens stalin? Ryssland? Jag är inte påläst ett dugg. Kan inte analysera vem "Snowball" ska fabelarisera. HUR ska jag kunna veta? jag har gått i en skola där man fick mvg i allt om man hade god närvaro och gillade att mejla.
Blame it on the boobies.
Nollningen igår! Det var roligt, finns väl lite bilder på fejjan. Vi gick drottninggatan ända från obsan till plattan på led två o två i längdordning sjungandes gospellåten "my desire" och blev blöta av vattenpistolerna. Sektskola? inte alls!!!11

Jobbade idag, det var helt ok, den tjufemte smäller det säger jag bara
jag ska köpa dricka för pengarna, och sväva runt mellan sängarna
a det va roligt.

Shit bloggen is going utför
Vet inte om det beror på täskyt med respons från er läsare, eller om det är för jag o mananda inte har tid, eller varför har vi ingen kämpaglöd? Det är illa, riktigt illa. Men den här bloggen kommer aldrig gå under.

I have to pee pee och sen sova.
George orwell, kiss my ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0