for always old

i kontrast till amandas inlägg kan jag ju skriva att jag har blivit kallad lillgammal igår, åkt moppe till kallhäll i spööregn och typ minusgrader och ska till mormor nu!
Tar med datorn o ska försöka sno med mig mobila bredbandet så kanske jag kan uppdatera lite där...

Igår va vi hemma hos kevin och typ grillade. Det va trevligt. Alltså för några helger sen när vi var på fest med det gänget så va mimer helt borta så jag tvingade i honom ett glas mjölk, och igår sa han att han va laktosintolerant. Dååligt saamveetee hahahah fett synd men han får skylla sig själv att han inte sa något. Han fick ont i magen. Stackarn.

Aja nu drar jag. Scheissee på måndag åker jag till dublin också!!!!!! =)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0