Update

Godmorgon, jag är kass på att skriva i know.
Igår var jag bara hemma och tog det lugnt. Pallade inte dra in till matilda, men nästa helg så!
Vaknade tidigt typ halv åtta men har kollat lite på paradise och så, så ska väl gå upp ur sängen snart. Idag måste jag plugga utav bara sjutton. Kanske åker in till friskis samtidigt som amanda ska till jobbet också. Dvs typ snart. Måste komma igång med träningen nu. På idrotten nästa vecka ska vi börja med självständig träning så vi ska lägga upp mål och träningsscheman själva, och det ska bli nice. Då MÅSTE man pallra sig till gymmet liksom, och det är tvång jag behöver haha.

Kanske är med linda ikväll om hon har lust, annars blir det en chill helg. Sjukt mycket framför mig i skolan kommande veckor, så jag måste planera min tid nu så det inte blir stress i sista sekunden, som det brukar bli..

Pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0