The night starts here

I helgen har jag inte gjort mycket vettigt. Jag jobbade hela lördagen och på söndagen var jag på dop i norska kyrkan där min syssling John Wilhelm döptes. Utöver det har jag kollat alldeles för mycket på Paradise Hotel. Men jag är fast. Igår så var det en vanlig skoldag, och efter det fikade jag med Rebecca. Den tjejen är helt underbar och det är så synd att vi inte börjat umgåts tidigare. Men men, bättre sent än aldrig. Kom hem vid åtta och somnade. Idag så har jag kommit försent till skolan, vart med på en lektion och sen åkte jag och Madde till riksdagen. Det var hur ballt som helst! Vi hade blivit inbjudna personligt av en ledamot och fick en rundvisning och massa information. Jag har ju vart i riksdagen förut, men aldrig sett så många rum och så som vi fick se idag! Riktigt tufft. Haha. Sen efter det shoppade jag i min ensamhet medan jag väntade på Katja. Träffade Katja vid fyra, och henne har jag inte träffat på år och dar så det var mycket att ta igen :) Kom hem från skolan och nu MÅSTE JAG PLUGGA. Varför sitter jag här? DUMT. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0